fredag kväll!

Kom hem vid ca halv 7.. Fick kanongod mat utav min underbaring. Soffläge efter det.. lite Idol & film.
Nu är jag kanontrött, ska sova efter att jag skrivit detta inlägg.
Men hela min första dag gick kanonbra. Det var faktiskt kul också! Så det kändes bra. Under dagen hade jag missade samtal.. kikade upp det när jag kom hem och det var i från ett annat jobb som jag sökt. 3 missade och tyvärr fick jag inte tag på personen efter att jag hade slutat, lämnade dock ett meddelande så på måndag får jag förhoppningsvis ett samtal igen, eller så får jag ringa upp.. Och det var ifrån ett väldigt roligt jobb det med!
Får se vad som händer och sker!

Nu ska jag sova! God natt =)


2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar