Torsdag.

Det är redan torsdag! Veckan har bara dragit iväg..

Det känns väll som det eftersom jag har varit iväg tis-ons. Dessa dagar rusade bara iväg.
Idag ska jag städa undan lite och tvätta. Bara ta det lugnt med andra ord. Måste ju passa på innan måndag då jag börjar jobba. Nej, jag tycker det ska bli fruktansvärt kul! Så det ser jag bara i fram emot.

Nu hade jag tänkt att klicka hem lite vinterskor. Lika bra att köpa hem nu.. annars är dom snygga slut när vintern kommer.Jag har fruktansvärt svårt att hitta och bestämma mig för vinterskor. Det är inte dom snyggaste skorna under året enligt mig. Kanske om man hittar rätt..

Usch vad jag inte vill ha vinter.. går in mot den sämsta årstiden.


Det här lockar väll ändå lite mer?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar