Torsdag

Jaha, då var det torsdag.
En härlig dag med jobb på min (egentligen) lediga dag. Men jag klagar inte ;) hehe. Började i morse med grangärde sen vidare till Borlänge där timmarna bara flög iväg. Kom hem & tog en tripp & handlade lite.. Matlagning efter det då vi gjorde ryggbiff, klyftisar & pepparsås.

Strax börjar Robinson som vi ska glo på. Lagom att titta på denna kväll (: slutar lagom till läggdax. Vet inte riktigt ännu hur min dag blir imorgon. Börjar iallafall i Ludvika med Jennie. En urtrevlig tjej som jag jobbar med på en del ställen. Dock kan det bli så att jag måste in o jobba i Borlänge imorgon med, om det behövs hjälp som idag! Det återstår att se :) vilket som så blir det bra!

Men nu börjar Robinson så nu ska jag kika lite på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar