Onsdag.

Det är så tråkigt väder ute så jag håller mig inne idag på min lediga dag.
Igår vart det mycket jobb och det var skönt att få sova ut idag, dock vaknar jag alltid ganska tidigt, men det är skönt att få ligga kvar i sängen och dra sig bara.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Ska fixa lite papper osv. Sätta in allt i pärmen. Dock så måste jag köpa en ny pärm för min är riktigt full nu, haha. Det måste jag lägga på minnet för det är verkligen en sak som man inte kommer ihåg att köpa när man väl är iväg & handlar. Inte för mig i allafall.
Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Ta det lungt bara. Nu när jag är ledig så kan man ju tycka att det skulle vara skönt men jag har energi upp till tusen idag, just nu iallafall! Haha..
Något kommer jag nog allt på ;-)

Nehe dags att börja med pappersarbetet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar