Hemma en sväng.

Åkte hem en sväng för när jag kom till Grangärde och skulle jobba så hade leveransen inte kommit än så jag tog en tripp hem. Väntar nu på ett samtal som gärna kan få komma just nuuuu.. Så jag kan åka tillbaka och jobba klart.
Lite små seg efter att ha gått upp 05:30 imorse. Vart inte klar i Ludvika/gonäs förren vid halv 12 tror jag att klockan var.
Dagen vart inte så hektisk som jag trodde (kan vara för att jag inte hade en butik som jag skulle haft). Men tar det imorgon. Kanske tur att den inte var så hektisk, för morgondagen vill jag inte ens tänka på hur den kommer att bli. Bläsh! Men men.. så kan det va :D
Nu ska jag fortsätta min väntan på samtalet!

Ha en fortsatt bra dag (:



Kommentarer
Postat av: JULIA

Hej! Vad gör du idag? Kika in på min blogg, du kanske gillar den? OCH om du gör det lägg till mig på bloglovin! KRAM! :D

2011-11-01 @ 14:14:45
URL: http://juliaaj.blogg.se/
Postat av: vickis

haha jaamenvisst är han =D så duktig så!!



JAA LÄNGTAR!! =D <3

2011-11-01 @ 19:47:18
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar