Frreeedag!

Då var min jobbardag slut. Känns som att jag jobbat skit länge, men har setat i bilen en hel del under min arbetsdag idag. Började i Borlänge i morse, vidare till Ludvika och sist till Smedjebacken och sen hem. Olika ställen hela dagen med andra ord. Men det har gått bra.
Meeen, det ska bli fruktansvärt skönt med helg nu & få tillbringa en hel helg med min underbaring. Ska inte röra mig en meter från älskade tomten.. ska inte åka bil en meter iallafall, haha för det är jag trött på nu, haha :) Eller jo, kanske.. beror på om jag behöver jobba något på lördag. Full ös nu runt halloween så jag är redo. För övrigt så ska det bli skönt att vara Hemma.

Juste, strax ska jag sätta mig i bilen för att hämta Jimmy.
Vi hörs.. Ha en super härlig fredag.. det ska i alla fall jag ha!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar