Freedag!

Skönt med fredag!

Jimmy var lite halv krasslig igår och idag känner jag mig tjock i halsen. Det Får bara inte leda till något mer!!
Absolut Inte! Får hålla tummarna, men jag tror att det stannar såhär, känns som det iallafall.
Sålänge jag är hemma & tar det lugnt så :)
Ikväll blir det myskväll osv.
Imorgon är jag faktiskt lite sugen på att måla klart i vardagsrummet,hmm.. Kanske ska ta och börja spackla lite spikhål nu?
Det ska jag göra! Alltid skönt att ha "förarbetet" färdigt när man ska sätta igång med målningen. Då är det bara att börja rolla :)
Vi ska dock hitta en färg som vi vill ha först.. Fast vi vet ungefääär vad vi vill ha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar