Åh Galet!

Så trött på internet som vi har.. Det hakar upp sig och stängs av stup i ett, iallafall nu på senaste tiden.
Bredbandsbolaget, tummen ner! I alla fall här.

Vid 4 tiden åkte jag & älskling iväg för att fiska. Han ville ut en sväng så då följde jag med.
Var upp till jättefina och mysiga sjöar.
Kom hem vid 18 snåret. Ställde oss och lagade lite mat :)
Nu blir det soffan.

Rensade en hel drös med bilder på min externa och datorn igår, shit säger jag bara. Helt otroligt vad bilder man har. Nu har jag dock rensat bort några tusen. Har nu exakt "bara" 28 861 kvar på min externa. Nu är det bara föra över alla nya bilder från 2011 till den också. Från datorn alltså! Shit, undra hur många externa jag kommer att behöva i slutändan. Det blir nog en del om inte det kommer ut någon med "no stop" minne.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar