Torsdag & ledig

Såå skönt..
Fint väder är det ute också. 10° och det klagar man ju inte över! I natt har det varit storm iallafall. Innan vi skulle gå och lägga oss så blåste det massor..
Vaknade vid 4:20 av att Rocky ville ut.. Han sov hela kvällen igår så han var väll pigg. Släppte in honom vid 6 igen. Han hoppade upp brevid mig i sängen och jag kände att han var jätteblöt osv.. men det sket jag i.
När jag vaknade senare så såg jag att halva mitt täcke var fullt av lera och gegga. Golvet och mattor med.
Hmm.. gick upp och kika om han låg på övervåningen och självklart gjorde han det med blödande öra, ena sidan var inkletad av lera och pälstussar som var halvt loss. Catfight självklart.. Lider verkligen med lillen som knappt orkar tvätta sig själv. Självklart duschade jag honom med det är fortfarande tussar.
Nu har har hoppat upp brevid mig i sängen och är utslagen. Min underbara.. Nu ska vi myyyysa!
Får hoppas att det inte blir någon varböld eller dylikt utav såre/t/n.


Annars så har jag inte hunnit gjort så mycket mer. Ska skura bort all lera, bädda rent & plocka undan lite. Sen bara ta det lugnt!

Imorgon fyller mitt hjärta år ♥





Kommentarer
Postat av: vickis

åååh jaa =D skulle va sjukt bra ju!! <3 loove lääängtar

2011-11-24 @ 15:34:48
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar