Måndag

Då har man jobbat klart för idag. Imorgon blir en lååång arbetsdag.. Med andra ord fullt upp! Men det är najs (:
Ska strax bädda rent i sängen, tända en drös med ljus & tvätta lite.
Och så ska jag packa upp allt som vi hade med oss i helgen. Orkade verkligen inte det igår. Fick med mig massa ljus av mamma och pappa. Vilket är skiiiit bra för jag kan ju säga att det går åt en hel del ljus nu. Pyroman som är, eller ja iallafall vad älskling kallar mig för :) Ljus i alla rum.. Men det är ju mysigt? och så blir det varmt och skönt.
Så ja, jag har lite att göra.
Sen blir det laga lite mat, får bli potatismos med köttbullar idag, mums. ÄLSKAR potatismos!



Kommentarer
Postat av: vickis

ja visst är de mysigt med ljus =D är precis lika dan, älskar ljus. Samma sak med mamma. haha går i släkten ;) <3

2011-11-07 @ 15:51:58
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar