Kväll.

Ligger & kikar på Beckfilmen som går på tv. Nu är det dock nyheterna. Så tråkigt för man somnar oftast såhär under nyheterna.. Nu är jag vaken iaf men det är på gränsen till att ögonlocken vill stängas ;)

För övrigt så har vi inte gjort ett smack denna kväll, bara legat i soffan & kikat på tv! Har varit skitskönt..
Men nu är det slut på ledigheten. Imorgon är det dax för en ny start på en ny arbetsvecka (:
Känns bra efter denna otroligt härliga helg.

Så nu säger jag god natt för mig!

(lite bilder från helgen kommer upp imorgon). Har varit kass på att lägga ut bilder som jag tar med systemkameran, mest lagt ut mobilbilder.. Dåligt av mig ;) men blir lätt så då jag uppdaterar från mobilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar