Film

Ligger & kikar på en film som går på tv.. Inte ofta man ser en bra film som går på tv.
Det enda som är otroligt jobbigt är reklamerna. Man hinner ju nästan somna under dom. Nu har jag dock lyckats hålla mig vaken! :)
Klockan ska nog ställas på 06:00.. Har inte riktigt bestämt mig när jag ska börja. Tror dock att jag ska börja tidigt imorgon så jag kommer hem tidigare ;) alltid skönt... Köpte utomhusbelysning idag men det gick inge vidare för mig att få upp den idag.. Haha. Det blev inte riktigt som jag ville att det skulle bli så imorgon gör jag ett nytt försök. Förhoppningsvis med lite mer ork i kroppen. (:

Nu nu.. Nu ska jag se klart filmen sen sova. God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar