Dåligt!

Är inte den bästa på att uppdatera just nu, jag vet!
Meen har haft fullt upp på jobbet osv.. Har varit jätte trött på mornarna. Och imorgon eller ja i natt ställs klockan på halv 4, ja ni ser rätt!! Halv 4, på natten ;)
Men det är för att jag ska skjutsa älskling till svärföräldrarna för att han ska iväg & fiska :)
Så jag åker därifrån vid halv 8 snåret skulle jag tro. Får vila ett tag innan. Ska dock hoppa in till sängen nu. Slå på en film & sen försöka sova. Inte så lätt såhär tidigt?
Men men.. Vad gör det? Har hela livet på mig att sova.. Nästan;)


Nu är det oxå klart att mamma, pappa & brorsan kommer upp på fredag & stannar till söndag! Såå satans kul:)
Nu dags att gosa framför brasan innan sängdax. God natt & sov gott!


Såhär fint blev det utanför ytterdörren när vi satt dit en tuja & liten ljuslykta (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar