Dax för käk!

Nu ska jag fixa lite käk. Idag blir det egna biffar med hackad chili i. Lägga det i pitabröd med massor utav sallad och vitlökssås + chilisås. Aldrig gjort det förr så jag hoppas att det kommer bli smaskens :) Kul att pröva på något nytt, för jag är nog sämst på att hitta på nya maträtter. Svårt att hitta recept också eftersom varken jag eller Jimmy äter så mycket. Alltså vi äter inte fisk, svamp, tomat osv osv.. Men detta passar oss nog perfekt ;)



Typ såhär. (bilden tagen från google)

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: hehe dem är sötare när dem är torra, nyduschade ser dem ut som aliens :) är du ny i ludvika?

2011-05-03 @ 23:47:05
URL: http://emeliejd.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaha okej va roligt :) själv försöker jag flytta bort från ludvika, har ju bott här hela mitt liv så kanske är dags för lite miljöombyte :) Men jag hoppas du kommer trivas här! det är en ganska mysig stad .

2011-05-04 @ 16:18:44
URL: http://emeliejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar