Snöhelve...

Mätt & belåten är vad jag är! Det var sååå gott med en köttbit och masssssa sallad:)
Nu är det tv som gäller, ut kan man ju inte gå. Det öser ner snö som aldrig förr. Det är så tråkigt!
Imorgon lär man väl få ut och skotta direkt på morgon, kul, Nej!
Nu ska jag tända massor med ljus och bara gosa ner mig i soffan.


Min goda middag som jag åt nyss:) Enkelt & gott!



och ja.. såhär snö "roligt" ser det ut utanför oss
... Försvinn snö, FÖRSVINN!



På dagen idag så skulle jag fixa in lite papper i min pärm, så jag öppnade skåpet för att ta ut pärmen, och jag gjorde det lixom fort! Efter ett tag så börjar jag fundera över vart Rocky hade tagit vägen. (Han är ALLTID med när man håller på med papper osv). Jag gick runt och kika och hittade inte lillen någonstans.. Ställde in pärmen och såg hans huvud sticka upp I skåpet från ett hål som är i "golvet" i skåpet! eller hur man ska förklara.. Ja ni ser ju på bilden hur jag menar. Men, hur snabb kan han ha varit? och inte ville han komma upp där ifrån heller;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar