Sådär ja,

nu är jag hemma igen & har till och med hunnit stoppat i mig lite köttfärspaj & fetaostsallad från igår, smakade lika bra idag också:)
Frissan gick kanonbra. Slingade, toppade och handla en kanon bra spray! Så nu är jag nöjd..
Dock så känner jag mig hängig fortfarande:( Har lagt mig i soffan nu och ska sova en blund om ett tag. Förhoppningsvis dvs.. är fruktansvärt övertrött & då är det inte de lättaste att försöka sova, inte för mig iallafall;)


Nam nam..


Innan:



Efter:




Är verkligen supernöjd! Så skönt att den enorma utväxten är borta. Nästa gång blir det några slingor i ljusblont och i mörkare blond. Kommer nog att bli bra det med! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar