Ouuups, städningen...

Städningen gick bra till en början. Dock hann inte ens damsugarn fram, haha!
Gick ut och hämtade posten efter att jag plockat undan lite. Mina 100 foton hade ju kommit som jag framkallade i fredags. Och gissa om det blev någon mer städning efter det? Nej inte riktigt!
Fixade och trixade och satte in lite bilder i mitt fotoalbum, det tog ett tag eftersom jag skriver till varje foto också.
Men jag bara älskar att få hem mina foton, så städningen kan allt vänta tills i morgon eller torsdag, tycker jag ;)
Sålänge jag städar innan helgen. Inte så panik heller för det är inte speciellt dammit eller stökigt :D
Nu är jag ialla fall klara med mina foton, och det blev bra. Förutom att jag beställde i 11x format och albumet tar ju självklart vanliga 10x15 bilder. Vill ha lite större annars blir dom så himla små, så jag är nöjd ändå =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar