Love is the answer..

Utan kärlek, ingen vänskap
Utan vänskap, ingen kärlek



Jag tycker att denna stämmer väldigt bra. Man har kärlek till alla sina vänner, eller ja, i alla fall jag. Mina bästa vänner betyder så mycket! Och jag saknar dom så jävla mycket! 
Finns det ingen vänskap i kärlek så är det absolut ingen kärlek.. ♥


Just nu så vill jag bara träffa mina underbaringar.. Jag har lite funderingar.. Jag funderar på att åka ner i veckan. Jag har ändå inget att göra denna vecka. Jag TÅL inte längre att bara sitta. Jag vill jobba igen..
I don´t know, but I'll take one step at a time..

Jag saknar er alla mina underbara vänner :(
Jag kommer soooooooon!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar