Idag är en dö dag!

precis som det står på rubriken... Det är verkligen en dötrist dag idag. Jag kommer inte på ett smack att göra idag. Skulle kunna lasera om en bänk men har inte en aning om färgen som finns kvar räcker, så det sket sig!
Man vill ju inte precis slå ner baken och glo på tv hela dagen. Jag har ALDRIG på tvn på dagarna. Jag tycker inte om att titta på tv. Bara bra program på kvällarna :thumbup:

Men jag ska väl försöka överleva dagen med att hitta på någonting.
Jag är inte helt bitter faktiskt.. för imorgon hämtar vi utemöblerna & Kjelle+ Freddan kommer. ( kanske Patan )
Så denna torsdag får jag längta efter fredag, låter det bra? Ja..




I love you handsome..


Kommentarer
Postat av: vickis

HAHHA,jaa, vart sjuk rädd xD!!!

ja,de är bara bra, vi syyns till sommaren älskliiing!! LÄNGTAR! <3

2011-03-24 @ 11:57:43
URL: http://missviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar