God morgon..

Vaknade för ett tag sedan. Har sovit såå bra i natt, vilket har varit kanon skönt.
Har inte några planer för idag faktiskt. Kanske ska storstäda? Idag eller imorgon får det bli:)
Skulle beställa soltid till nu i veckan, men det proppfullt hela veckan. Fan jobbar inte folk? - Nej juste det finns inga jobb.
Sen så har jag som sagt funderingar på att göra något. Skulle vilja åka ner och umgås, fan nu får jag panik att att bara sitta, så lika bra att komma på saker att göra.  Det är som att gräva ner sig själv när det inte finns något att göra. När man inte kommer på något. Så nu tycker jag att min vecka lockar lite åtminstånde ;)



I thought it would be better, but No ..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar