God kväll!

Ligger i soffan fortfarande, trött fortfarande och ont i halsen fortfarande.. mycket fortfarande nu ;) Haha.
Ska bli skönt att få sova. Hoppas iaf på att få sova mer än 2-3 timmar i natt!
Imorgon ska jag vara hundvakt ett tag på dagen, efter det ska jag iväg & handla lite gott, vilket är Kyckling filé och sallad, mums! Och hela kvällen imorgon ska jag ligga i soffan och krya på mig. Måste ju känna mig bättre i helgen:)
Nu ska jag gosa ner mig under min pläd och vänta på att BB ska börja!



Förresten, när jag åkte in till stan idag så var det skönt ute och väldigt bra väglag. När jag kom ut från frissan så var det snöstorm.. Det bara öste ner verkligen. Vägarna var helt plötsligt K-A-T-A-S-T-R-O-F!
Jag som njöt flera dagar av den härliga solen, men nu kom det ner skit igen=(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar