Fixad & klar.

Nu ska jag ta mig en knäckemacka sen är jag helt klar för att åka till frissan.. Dock så har jag tid kl 13.00, men jag ska in lite tidigare för att kika på lite ramar till mina senaste foton som jag framkallat.
Snart kommer svärmor och hämtar Bagheera. Han är pömsig idag, just like me. Han har nästan sovit hela tiden. Tog ut han så han skulle få springa av sig, men inte ens det ville han idag. Ville bara ut och kissa och gå in för att sova igen;) Så kan det vara. Rocky sover också, vad är det med djuren & mig idag? =) haha..
Jag vet iallafall att jag kommer somna som en stock när jag kommer hem. Ögonlocken är tyngre än bly.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar