Dag för dag..

Ibland är det fruktansvärt svårt att ta dagen som den kommer utan att tänka så mycket på framtiden. Jag är verkligen en människa som tänker, tänker & åter tänker. Ibland bra & ibland är det dåligt! Att tänka framåt är en stor del av spänningen i mitt liv. Jag älskar att planera men jag älskar också impuls. Att tillslut nå sina mål hur svårt det än är. Jag ger mig aldrig om jag verkligen bestämt mig för något.
Men just nu.. vad har jag för mål nu? Tycker att alla tankar bara exploderar mig!
Mitt största mål är att ha ett roligt liv. Man lever en gång, försök se det positiva.. Man kan klaga och gräva ner sig för såå himla mycket.. men, jag försöker se det bra i första hand..
Jag vill dit, & det ska jag!






Play Your Life With the Right Card






Jag kan hamna vart som helst

Så länge jag når mitt mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar