Bad bad bad..

Dålig uppdatering under helgen, ja vet. Men har som sagt haft besök och vi har varit i full fart hela tiden. Men nu så blir det extra. Helgen har varit kanon. Haft jätte trevligt med kjell, freddan och min älskling. Spelat kort, snackar blaja & massa trevligt:)
Nu är vardagen kommen igen och på Torsdag morgon åker vi upp till Lofsdalen. Ska bli helmysigt! och mina päron följer som sagt också med! Kul.

Har sovit som en stock i natt, sömnen i helgen har väl varit ganska lite. Men nu är jag pigg och glad =) Plockat undan lite osv. Tagit ut kycklingfilé som ligger på tining nu. Blir kycklingfilé i ugn med kokt potatis idag :D Mummmms...
Annars har jag inga planer för idag. Lägger ut lite bilder från helgen i nästa inlägg för att jag har inte fört över dom från kameran än ;)



Mitt hjärta, LOFSDALEN 09/10!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar