Vaken!!

Gick upp klockan 8. Hade en katt i ansiktet som skulle gosas:) Och när jag väl vaknar så lägger han sig och sover PÅ mina ben. Haha.
Ganska fint väder ute ser det ut som här ifrån sovrummet. Men det tycker jag att vi ska ha efter all åska och alla blixtrar som var igår kväll. Bara blinkade i huset när blixten blixtra ;) Haha.
Var inte hemma på hela dagen igår, blev en sväng till sthlm. Bara nästan 6 timmar i bil (framåt&tillbaka).. Jag var lagom trött på kvällen kan jag lova.
Ikväll är ska vi måla klart hela trappen. Dragit ut på det lite men nu ska det bli klart! Sen är det bara svarta "halkskydd" som ska sättas dit. Dock inte för att det är en hal trapp men för att de är snyggt =) Svarta mot de fina vita :) Najs najs..

Dax att kliva upp!






Lördagen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar