Strax strax...

.. kommer Jimmy hem & då åker vi till Kopparberg direkt. Rocky ska med och stanna där över helgen. Håller verkligen alla tummar och tår att det går bra i bilen idag, med Rocky alltså. Hoppas att han inte blir allt för åksjuk.
Jag tror att jag har packat ner allt som behövs. Det som är glömt är glömt!
JUSTE! Precis nu när jag skrev det så kom jag på att jag glömt packar ner mina klackar, illa illa.. Inte kul om jag hade glömt kärlekarna :)
Men nu ska jag springa och slänga ner dom på en gång så att jag inte glömmer bort det. Minnet är kort ibland när det finns tusen andra saker att minnas!


Någon som verkligen INTE vill åka bil..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar