Filmtajm!

Har bäddat ner mig i sängen. Nu ska vi slå på en film och jag antar att jag slocknar bara efter några minuter, haha.
Jag ber nu att det inte kommer någon regn imorgon, snälla! Nej jag ber inte men jag önskar ;) haha.
Det är redan sista Juni! Vart har denna månad tagit vägen och vart har det fina vädret varit? Förutom denna vecka som gått.. Den har varit underbar, mer än så kan man inte säga:) Men hela början och mitten av juni har varit kass! Jag hoppas verkligen att Juli och augusti blir riktigt stekheta. Gärna som de senaste dagarna har varit :)
Det finns ju inget bättre än att ligga och sola och bara må.
För mig kunde de få vara sommar året om för vintern är.. nej men usch, nu ska jag inte ens tänka tanken på den skit årstiden!
Ge mig mera sol så är jag nöjd!

Nu är det dax att slå på filmen och somna gott.
Sov gott sweeties.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar