Summer is my best friend

Solat hela dagen.. Men har faktiskt också hunnit packat ner kläder osv. Så nu är allt packat och klart för imorgon..
Självklart kommer man hitta lite kläder här och där som kommer att flyga ner i någon väska. Därför är det så bra att packa dagen innan annars glömmer jag alltid någonting & kommer på det halvvägs.

Nu ska jag inte göra speciellt mycket. Jimmy har bänkat sig framför tvn och det kanske jag också ska göra. Vet dock inte om jag har ro till det just nu. Energin bara flödar, energisk människa som man är ;)

Imorgon blir det självklart lite partay när vi kommer ner. Först umgås med mamms och papps och sedan träffa vännerna på kvällen och festa in semestern. Hoppas på lite sol som dom dock inte har lovat. Men det kan ju ändras ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar