Lördag

Då var det lördag, jag & Jimmy har bara tagit det lugnt & kommer att göra det heeeela dagen :)
Ikväll ska vi iväg och fiska lite i en ädelfisksjö. Grilla och bara ha det skönt!
Strax ska vi moffa lite tacogratäng framför v75, våran omgång att bli miljonärer eller? Skulle inte sitta helt fel! ;) Sen är det fotboll som gäller. En skön lördag med andra ord. Sen har jag en hel drös med bilder som ska upp här på bloggen, bla från veckan nere i Åker. Vet att jag skulle lagt upp bilderna för några dagar sedan. Men dagarna bara rusar förbi och tiden räcker inte till :)
Igår blev det en sväng till Örebro där vi handlade en ny toalettstol ner m.m Den vi har är inte sönder men vi ville bara ha en ny fräsh :) 
Alltid kul med nytt & fräsh, visst?

Haha, jag bjuder på denna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar