Hemma!

Nu är vi hemma efter 1½ vecka nere hos mamma och pappa i Åker. Varje dag har varit riktigt bra. Något jag kanske får klaga över är väl vädret? Inte det bästa faktiskt. Känns nästan som en varm höst!
Men men, man får göra det roligt och vi har verkligen haft det =)

Igår var vi iväg och campade med Mimmi & Edvin, vilket var så skoj! Hela dagen,kvällen & natten var super. Har en hel drös bilder som kommer upp senare ikväll då jag har fört över bilderna till datorn. Fiskade, grillade, vin i solen och kanonväder. Tältning var det som gällde och vi somnade vid 3 tiden på natten. Men vem kan inte sitta uppe hur länge som helst bara man har en mysig brasa och kanon sällskap? Vi kunde definitivt det!
Men när klockan var 3 så bestämde vi oss att det var dags att hoppa in i tältet. Jimmy och jag skulle ju åka hem idag också så att vi ville vara skapligt pigga när vi skulle köra :)
Helt klart en kanondag,kväll & natt!

Sitter i soffan nu och är så trött! Vi ska slå på en film och somna i soffan.. skulle iallafall tro att vi somnar :)

Och tusen tack till mina älskade föräldrar för en suuuper trevlig vecka (1½ v) .. Älskar er så mycket & det är alltid lika underbart att få umgås med er.


Nej, nu måste jag tacka för mig, soffläge? japps.


Lite mobilkort från igårkväll..


Mys :)

Mimmi :)


Kväller :)


Vi är som vi är.. knäppa ;)


Älskling & Edvin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar