Dåligt Natta!

Uppdateringen är katastrofal nu - Jag vet!

Men varje dag gör man alltid något. Igår var vi in till Riddardagen i Mariefred. Riktigt roligt! Bra drag också vilket var kanonkul. Vi mötte upp Malin där inne också, kusinen dvs. Hade kanonkul hela kvällen och natten men tillslut var det dax att åka hem. Dock så åkte vi inte hem utan vi följde med Malin hem till henne, Maja och Tommy. Så det blev övernattning där. Sen natt, halv 5 i morse slöt vi ögonen. Vaknade vid 9 & beställde taxi hem. När vi kom hem så var vi lagom slitna och trötta. La oss framför tvn och vaknade till liv igen kl 14:00!! Men det var verkligen välbehövligt :)

Efter att vi vaknade till liv så åkte Jimmy, jag, mamma, pappa och Robban in till Mariefred och käkade ute vilket var kanonmysigt och gott. Mer än det har vi inte gjort.
Nu är Jimmy och pappa ute och fiskar medans jag och mamma myser och äter varma baguetter och lite annat gott!
Kvällen är kommen och jag orkar inte ens lyfta på ena lillfingret. Trött? - Väldigt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar