Sådär, Im Back!

nu var det exakt en vecka sen jag skrev. Som sagt så har jag inte internet hemma än. Plus så har vi varit i Lofsdalen Mån- Tors.
Så var det 2011 också, hoppas ni hade kanon bra nyår igår, det hade verkligen jag :) Började med att jag o Jimmy gick över till Kjell vid 12 tiden på dan och tog någon öl, sedan blev det pizza, å satan vad gott det var ;)
Gick och hämta min kusin och hennes kille som har varit sedan Söndags. Dom fick självklart följa med oss på fest!
Vi kilade tillbaka till Kjell en sväng och sedan iväg till Mimmi där trevligt folk var:)

Lyckad och trevlig kväll!

 

Bilder från Lofsdalen kommer senare idag:)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar