Morning

Självklart har man klivit upp.
Efter resan så blev tiderna helkonstiga. Vaknar tidigt och somnar tidigt nu när man är hemma.
Det är ju ändå 6 timmars skillnad, och ja det känns. Är helt knäpp i huvud och kropp känns det som;)
Självklart så är man förkyld och lite seg i kroppen, men vad förväntar man sig när man ska komma hem till otroligt kalla Sverige? Jag sa redan när vi satt på planet hem att, jaha nu kommer man hem och åker på en jädrans förkylning, ja det verkade som att jag hade rätt.. Suck!

Men men, man kan inte lägga sig ner i soffan och tro att man är jättesjuk när det finns saker som ska fixas. Så jag har redan börjat. Tänd brasan så det blir varmt och gosigt inne och nu ska jag fixa tvätten, köra en maskin så att alla Thailandskläder luktar gott sen ;)

Dax att sätta igång, annars blir man väl sittandes här..


Koh Samuis flygplats, väntar på flyget till Phuket där vi var över en natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar