Evighet!

Nu har jag setat i telefon en hel evighet känns det som. Och hur länge jag har setat framför datorn ska vi inte ens tala om. Har fixat och trixat med ip koder hit och dit. Men tillslut löste jag det! Trådlösa funkar, det är det som har spökat, men tillslut, efter att jag pratat med Netgear en 40 minuter för att det hade hänt något vajsing med roatern, så ringde jag bradbandsbolaget och bad dom brygga modemet, sen var det lite små saker som jag fick pula med efter, men nu är det klart och det är skit skönt! En sak mindre på listan, CHECK!

Nu ska jag slå mig ner i soffan, där jag knappt har bänkat mig på hela dagen. Dock har jag inte ro till det heller. Kanske kan det bli så att jag inte kan göra det nu heller, eftersom klockan har rullat på som bara den och Jimmy kommer hem om 45 minuter. Så tyvärr inge soffläge nu heller, det blir att ställa sig vid spisen och göra potatismos, köttbullar (Kyckling till mig) Från gårdagen då vi gjorde otroligt god kyckling i grädde och lite smaskens. MUMS.

Så får det bli!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar