FREDAG!

Vaknade vid halv 10, har inte kunnat sova så länge sedan vi kom hem från Thailand. Så det var skönt:)
Gick upp, tog en dusch, kollade ut... och ja, det var där jag kände att hela kroppen bröt ihop, nej nu överdrev jag liiiiite kanske. Men jag såg hur mycket snö det hade kommit, hur mycket det blåste & hur mycket snö det fortfarande kom ner! Så ja vad gör man.. på med jacka,vantar & mössa för att börja skotta. En timma var jag ute och skotta. När man kom in så blev det en andra dusch för idag. Nu har jag precis kikat klart på en film,
så, vad ska jag starta med nu?




Tänk en sommarkväll på en klippa i Östersjön...


Älskling 2009, Östersjön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar