En del av presenterna.

Fick massor utav fint. Tänkte lägga upp lite bilder på en del saker :) Sen var det pengar och smink som rullade in, men det är kanske inte så kul att se på bild :)

Denna underbaring fick jag av min älskling! En blixt SB600 speedlight NIKON






Dessa finingar av mamma och pappa♥
Pengar$$$, Smycken, smyckesträd, Mycket av mitt favorit smink m.m,










Grymt snygg Rosa Fickplunta & Bakis"piller" Av Viktoria & Micke! ♥





Detta fick jag utav svärföräldrarna & Baggelito =) ♥
Smyckesträd & presentkort på Nova Hem, världens bästa inredningsbutik alltså!

(halsbandet som hänger på är från farmor och farfar)

(Alla mina långa halsdand på)




Detta fick jag av min älskade farmor och farfar♥
Pengar, smycken och lite smått till badrummet :)







Detta fick jag utav Robban & Sandra ♥
Vindunks hållare, så bra.. För jag tycker det är fult när man ställer fram hela dunken =) + en fin ram med bild på mig och Jimmy i.

Man ställer den alltså på järn saken.. Svårt att förklara! So nice! Man ser bättre i verkligheten, bilden ljuger lite!

Lite svår bild.. Men det är alltså bilden i bakgrunden av allt ;)


Detta fick jag av underbaringarna Malin, Tommy & Lilla Maja ♥
Ljus med tillbehör, en smått och gott skål & Fyra OTROLIGT snygga breakfast skålar som är lite amerikansk inspirerat!





Av Markus och Evelina fick jag en fotofram alltså en digital fotoram :) HUR snygg som helst och jag tycker om den sååå mycket =) ♥



Älskart!




Detta fick jag utav Jenny, Erik, barnen deras och Ruth och janne =)
Jätte häftig klocka som man sätter upp hur man vill. Alltså storleken bestämmer man själv Ovs.





Khimsan och Jonas fick jag mina favvvosar :) Khim you know me ♥


♥♥♥♥


Nu kommer bilder på fina blommorna som jag fått av en del :)
(Dom är inte med på bild under era "presentflikar" eftersom jag tog kort på alla samtidigt :) )
Dessa är av bla MAMMA, PAPPA, KHIM, JONAS, PATRIK CEDER, ANDREAS CEDER, KJELL, ANTONIA, PIERRE =)


Khim o Jonas

Mamma och Pappa

Alla grabbarna + en flaska vitt :)

Antonia & Pierre :)


Jag är så Tacksam över allt! Tack Tack Tack och Tusen tack Till ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar