ÅR 2010 i bilder


Vi drog ut med kjelles båt en sommar dag, fullpackat med öl och grillkorv.. Vi skulle sova i tält.. men så blev det ej, för vi sov på/i följande..






Haha, bekvämare har man legat! Men fan så kul vi hade!

Samma dag! Båt turen..


Midommar


Kubbkväll med friends..

Sommarkväll..

Sommar



När vi var iväg till HOOKs herrgård..






STUDENTEN!!!




Micke och Viktoria kom ner.. Haha, ja eran bilfärd behöver jag bara säga ;)





Lofsdalen/Svärfars 50års dag.


Hahah, ja en av er som läser vet gott och väl vad vi gjorde då.. daytrip... hahaha


Husköpet ♥

Härnösand tripp

Kväll i kopparberg..


Nyår 2010/11


Några kort blev det allt, mycket kort på den externa från i sommras, men dem orkar jag inte ta fram :)
Bra år, men ska 2011 bli bättre??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha vår daytrip var en av dom roligaste dagarna jag vart med om!!!!!

2011-02-12 @ 06:22:03
URL: http://sandravetjag.blogg.se/
Postat av: Svar:

Ja fyy fan! Vilken dag.. satan så kul vi hade.. Mitt Badage inbrott, men det var bara början ;) haha..

2011-02-12 @ 19:29:15
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar