Tisdag - Fredag förra veckan.

Här kommer bilder från när mamma och pappa var hos oss förra veckan. Vi målade, badade, solade & hade det otroligt trevligt och mysigt :) Tusen tack för all hjälp!♥

Tisdag


Mamma & jimmy målar.


Pappa målar.


Måla måla måla..




Vi kan vi.. älskling!

Ibland kan vi, tills detta hände mig..
Råkade tappa min bytta som jag hade färg i.. som tur på mig och inte på golvet! Tack å lov!




ONSDAG



Halva golvet oljat.. Vilken skillnad!


Oljar in resten..



Det blev en stor familjePizza till lunch. Vi var fyra stycken som åt, men ändå tog den inte slut..


Sol sol..


Mammas och min kubbsida. Sparken som bord t om.


Träffade eller missade du kubben, mamma?



TORSDAG



Honey!


Mys i solen.


Lovely sun..



Grillning.



Grillspätt!



och så vart resultatet av verandan. Nymålat och oljat golv! Super nöjda:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar