Pustar ut..

Nu har vi precis städat huset, tvättat 2 maskiner med tvätt, bytt gardiner och fixat ute. Nu känner jag att min energi har tagit slut. Men fan så fint det är nu ;)

Imorgon kommer mamma och pappa hit. Ska bli riktigt trevligt & mysigt! Och denna gång stannar de längre än en helg. Någon dag till iallafall. Förhoppningsvis hinner vi hitta på en hel del roliga saker men det beror helt på vädret. Fiska, bada, shoppa, grilla, njuta av ledigheten m.m :) Antar att dom kommer ganska skapligt för dom skulle ge sig av ganska skapligt. Då bjuds det på Blåbärs smulpaj och hallon smulpaj med vaniljsås som jag tillagade igår kväll. Egenplockade blåbär ska tilläggas ;) haha..

Så ligger det till. Nu ska jag lägga mig och se en film. Håller tummarna på att det blir lika soligt och varmt imorgon. Idag har jag verkligen pressat hela morgonen. Det behövdes. Denna sommar har vädret inte varit så bra så färgen man fick i början försvann en del. Så gärna mer sol, tack!


Jag var eller försökte vara en bagare igår ;) eller ja, gjorde smulpaj vilket inte är så svårt! Men satan så gott det blev!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar