På väg hem!

Nu är vi på väg hem. Har åkt 12 mil snart. Stannade & tog en lunchbit förrut & det var gott, behövdes lite energi kände vi :) men nu kör vi raka vägen hem. Så otroligt seg, men så blir det efter en rolig tur till göteborg med den underbaraste pojkvännen :) Han är trött han med så jag skulle chansa på att det blir soffläge ikväll! Ville dock ut & springa en bit men jag vet inte om det finns tillräckligt med energi i min kropp till det? Annars får jag köra extra hårt imorgon ist. Såå det spelar nästan ingen roll. Kanske låta kroppen vila idag :-) Men nu ska jag försöka vila lite. Så jag orkar köra sen den sista biten. Om Jimmy inte orkar dvs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar