Borta bra men hemma bäst.

Nu har vi kommit hem. Väldigt skönt eftersom vi båda är så trötta =)
Haft det kanon trevligt och mysigt men det är alltid skönt att få komma hem. Så vi la oss ner i soffan nästan direkt & jag har absolut ingen ork till någon springtur idag inte. Imorgon får det bli extra!
Idag ska jag bara njuta framför tvn & halvsova.
En superglad Rocky hade vi när vi kom hem, mysig & busig! Så jag vet vem som absolut inte kommer röra sig en meter ifrån mig i natt. Haha.
Självklart hade han bäddat in sig i mitt täcke nu när vi var borta ;-) Lilla ponken!

Nu dags att hämta ut täcke och kudde och verkligen myyyysa sig ner i soffan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar