Promenad

Har precis kommit in efter en promenad. Vi gick ner till sjön där vi aldrig varit förrut.. Svängde in på en grusväg och kom fram till en mycket fin plats där jag tog massvis med foton :) Började roligt men slutade med att hjärtat nästan slutade slå! När vi skulle vända såg Jimmy en stor äcklig LEVANDE orm som ja, var bakom oss ca 1 meter om ens det! Nu lixom? Vilken orm är ute nu? Jag hoppas innerligt att det var den första och sista ormen som jag ser i år. Två foton hann det bli på den, dock var jag ganska skakis ;) haha!










Mittersta ormbilden är dock ganska suddig.. Skyller på mig själv att jag var lite skakis ;)
MEN VIDRIGTTTTT!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar