Påskhelgen i bilder

FREDAG
Vi var hemma hos Malin & Tommy. Åt gott och drack gott. En mycket trevlig kväll/natt eftersom det blev att vi sov över där :)



Jimmy & Tommy


Jag & Malin


Malin


Haha, är vi släkt eller vad? :)


Tommy & jimmy. Här börjar bilderna bli suddiga så att ni får nöja er med dessa :)




LÖRDAG

Mamma & Pappa hämtade oss på morgonen. Kom hem och bara tog det lugnt. Senare kom Robban & Sandra hem till mamms och papps. Vi åt god Påskmat & hade det så trevligt. Kubb osv på kvällen. Kanon mysig Påsk!


Jimmy, kubbdax

En glad bror

en glad Sandra


Glad Påsk


Mamma och Sandra


Pappa, Jimmy & Robban


En mysklädd liten jag :P


Jag & Sandra



Senare kom Thom!



Frågan är vad Robban & Jimmy gör? Men vi är vana hahaha:)


Japp.. haha Jimmy & Bror


Mamma & Pappa :)



Sådär, det var min helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar