14:10

Sitter framför tvn, det är verkligen inte vanligt för mig såhär mitt på dagen. Brukar ALDRIG ha tvn på. Men nu orkar jag inte tänka och komma på något att göra. Tänker ligga här ett tag till!
Har sökt jobb idag, lite över allt, så hoppas att jag får svar på något av dom. Gör allt för ett härligt jobb ska klicka in nu ;) Då menar jag Allt! Man kan inte styra och vänta på att nya jobb ska komma ut just här. Nu jävlar kör jag all in och hoppas på det bästa :D

Skulle gärna vilja ha helg nu med en heldel sol och vårvärme. Som vädret visar nu så ska det vara sol hela helgen. Då blir det till att rensa lite ute i trädgården. Nu ser man ju allt skit som har legat under snön. (kvar från förra ägarna) Trasiga bollar, trasiga leksaker och massa annat! Allt ska rensas och plockas bort ;) Kanske kan det bli lite grillning om vädret blir som lovat? Hoppas på det!


If you can do it, I can do it ...
:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar