politik..

finns det något tråkigare? nej! Det är totalt ointressant, speciellt när alla tjäbblar om det, står på varje sida i tidningarna & en hel drös med reklam om det! Så fruktansvärt trött på det. Visst att dom vill ut med all information om deras egna parti, och sure, många är otroligt intreserade. Men jag, bara avskyr det!
För det andra så är politik ingenting som man kan disskutera, det som bildas då är tjaffs! Tur att man själv aldrig diskuterar det, hör jag en disskution om det så lyfter jag på ändan och går, skulle kunna somna stående om jag fanns kvar i närheten av en disskution om politik;)
Varför jag nu kom in på politik vad för att jag försökte läsa aftonbladet, men stängde ner sidan på cirka EN sekund. För det stod om vad för tjaffs detta parti haft med detta och hittan & dittan..

Alla tycker olika, det blir det de blir..

I allafall, nu ligger vi alla tre i sängen. Har grabbarna på varsin sida om mig. Rpcky ligger på rygg & är helt utslagen. Jimmy ligger & sover otroooligt djupt. Vilket jag också vill göra nu:) Dock ganska pigg, men får försöka. Imorgon blir det en liten fotorunda till såklart. Idag blev den en del bilder. Några i inlägget under. (Vykorten).
Dax för mig att sova. Dax för er med! Haha..

Godnattpuss.

/N



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar