Memories Never Die.

Har precis läst en hel drös med gamla texter & minnen. Att man blir så förbannat glad! Finns det något bättre än minnen? Nej inget! Kommer aldrig glömma mina galna dagar när jag var yngre, åh hej jävlar vad kul det är att minnas dom. Allt man gjorde fast man inte fick & alla galna saker man vågade göra, som man idag aldrig skulle tänka tanken på. Det är bland dom bästa tiderna i mitt liv. Blir helt till mig när jag tänker på allt. Haha, jag & Chantal.. hur tjejen, hur bar vi oss åt?
"
We were young, wild and free" - in a different way today.

Det var i alla fall tider det. Oförglölmliga tider. I dag, dagens läge, det mesta som finns kvar är minnen. Vilket är jätte tråkigt!
Men allt går att fixa. Vill man så går det, right!?
Jag ska i alla fall ta vara på tiden medans man är ung, kan för fan inte bara häcka. Det finns så mycket som jag vill göra. Jag vill ut, ut, ut..Upptäcka ALLT! Spara pengar så allting går som det ska och sedan ut & se allt som man vill se.
Nya minnen, men frågan är, kan dom slå dessa otroliga minnen som jag har kvar från dessa unga år? Svårslaget!
Men nu ska jag sova, drömma mig in i dessa år,
- då vaknar jag väll kallsvettig, eller så har jag redan svimmat! Hhah. LET´S GO!


En ny bild dock, men vill ni så slänger jag in många gamla bilder!

Jag & Chantal- mösspåtagningen 2010.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar