Ljuva fredag!

Så har ännu en vecka till gått. Helgen är här, så skönt:)
Ikväll kommer som sagt Markus och Evelina hit, blir god mat med dricka, ska bli hel mysigt! Sen så får man ju inte missa Idol klockan 20.00. Gårdagens avsnitt var Ok! Fanns en som jag tyckte var riktigt bra & det var den där 16 åringen med gitarren. Grymt duktig! Sebastian hette han om jag inte minns fel!
Den roligaste var solklart han som körde en snutt "teater" eller vad man kallar det. "Juste det här var idol, trodde på Let´s dans" åh, fy fan vad jag skrattade. Haha.

Idag har jag inte gjort något speciellt än. Vaknade vid 9 tiden gick upp & då hade den nya soffan kommit. Jag & svärmor tog en trip till Ica innan vi började packa upp soffan. Sen så satte vi igång med soffan, & shit vad plast, kartong & annat skit det var. ( In packningen alltså ). Soffan var otroligt fin! Passade perfekt. Men montera ihop den, den gjorde vi inte. Det får Jimmy & svärfar göra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar