Just like a dog



Är han inte bara för duktig?;) haha
Precis som en hund.. & självklart är det hans favorit boll! Såhär kan man sitta säkert en timma utan att han tröttnar..


Annars idag så har jag inte gjort så mycket. Tvättat lite kläder & så:) Nu på kvällen blev det självklart Idol=) Helt ok ansnitt idag faktiskt. Förstår bara inte hur vissa kan ha varit så duktiga innan & nu när dom sjunger igen är det katastrof!
Kanske att man ska ställa upp, då får man se katastrof hela tiden;) Nya Lars.. (han som var med får nått år sedan)
Nej jag tror inte det! Haha..
Nu ska jag gosa in mig hos Jimmy & kika på disaster date på MTV. Efter det är det X-effect!


Nattinatti..

Kommentarer
Postat av: mamma

Fina lilla Rocky balboa:)

2010-09-22 @ 07:12:43
Postat av: Svar

Ja visst är han för fin:D

2010-09-22 @ 10:14:03
URL: http://dahlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar