Hela min dag..

har gått till att kika igenom alla mina bilder.
Vilket är så jäkla kul! Sorterat dom också, så nu ligger dom där dom ska ligga. Det tar inte bara en timma att sortera om man har så många tusentals bilder som man har. För mig, idag, har det tagit ungfär 3-4 timmar och än är jag inte klar! Mer och mer bilder blir det ju också. Men vad gör det? Det är ju det som är meningen. Man sparar ju hela livet på bilder.
Tänk vad roligt sen när man blir äldre, när man kollar igenom alla bilder som man tagit idag. Jag vet ju redan nu hur kul det är att kolla igenom alla bilder som är 4-5 år tillbaka, sjukt kul! Som jag skrev i ett inlägg för någon dag sedan, vilka minnen!
Nu dags att gå ut i solen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar