God natt god natt..

Nu måste jag sova. Ska hem imorgon, tills på onsdag, ska bli kul! Men känns som att jag ska hinna med en hel del bara på dessa dagar. Träffa mamma & pappa såklart! Träffa Khim, Sandra, robban.. Ska in till Nykvarn imorgon eftermiddag, sedan måste jag hinna med att sola. Hatar att färgen försvinner=( Känns inte bra.. Tillslut känner man sig som ett lik som kryper fram. Ok, nej ska inte ta i så hårt! Men blir man alldeles för blek ser man sjuk ut:) Inte alla, men vissa=) Så för mig gäller det att hålla lite brunt skin;)
Inte bestämt när jag ska åka, men åker nog vid 9 snåret! Blir nog lagom.
Ska försöka hinna slänga in ett inlägg innan jag åker, annars får det vara!

Godnatt på er:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Fotobloggar